Pheromones dan Tarikan Seksual

Pheromones dan Tarikan Seksual

Pheromones adalah bahan yang dikeluarkan oleh binatang yang memberi kesan kepada tingkah laku haiwan lain yang berada di kawasan itu. Pheromones adalah komponen utama dalam komunikasi pada haiwan dan boleh digunakan untuk memberi isyarat banyak perkara daripada menarik pasangan seks, wilayah menandakan dan juga isyarat takut untuk mengelakkan pergaduhan. Kajian saintifik dijalankan ke atas serangga seperti rama-rama gipsi menunjukkan bahawa perempuan merembes bahan-bahan ke udara (pheromones) yang menarik lelaki kepada mereka. Untuk membuktikan ini kepekatan bahan apabila disembur ke udara terbuka tanpa rama-rama wanita di kawasan itu masih menarik rama-rama lelaki. Ini bermakna bahawa rama-rama lelaki tertarik dengan bahan (pheromones) dan tidak rama-rama wanita itu sendiri.

Kes rama-rama itu terpakai kepada manusia sebagai banyak kerana ia tidak kepada rama-rama. Pada manusia bagaimanapun pheromones masih menarik kaum lelaki walaupun perkara-perkara lain memainkan peranan dalam tarikan seksual yang merangkumi penampilan fizikal dan suka bergaul. Oleh itu pheromones pasti akan menarik seorang wanita atau lelaki secara seksual tetapi anda masih perlu melihat senyuman yang baik dan mampu untuk memulakan perbualan. Satu perkara yang wanita pasti akan tertarik kepada anda apabila pheromones anda telah mendapat untuk mereka dan apabila ini berlaku mereka akan memberikan anda perhatian penuh langkah seterusnya adalah keyakinan anda, anda perlu menunjukkan dia atau dia yang anda yakin dan seterusnya anda telah mendapat tarikh dan kehidupan seks anda pasti akan mengambil giliran baru.

Jika anda adalah untuk membeli beberapa pheromone cologne, yakin untuk melihat beberapa perubahan dalam cara orang yang berlainan jantina melihat anda. Jika anda seorang lelaki anda akan mendapati bahawa wanita akan mula perasan anda lebih banyak dan akan mahu datang dekat kepada anda. Semakin ramai wanita akan menyerang perbualan dengan anda; ada yang akan melihat anda terus di mata dengan senyuman atau bermain-main dengan anda. Ini mesti datang sebagai tidak mengejutkan kepada anda apabila anda memakai pheromone cologne anda memakai senjata seks yang tidak dapat dilihat dan yang tidak dapat melihat tetapi mendapatkan tertarik dengan kesannya.

Pheromones berusaha untuk menarik kaum lelaki tetapi hanya akan berkesan jika anda di pihak anda yakin dan anda menjaga diri anda seperti yang wanita inginkan anda. Ini adalah sangat penting bagi walaupun pheromones yang menghantar isyarat seksual kepada wanita yang berada di kawasan anda jika anda seorang junky anda akan mempunyai masalah, ingat otak adalah salah satu yang menterjemahkan isyarat pheromone dan jika anda tidak menarik isyarat seksual daripada pheromones hanya akan menjadi lebih berkuasa dengan penampilan yang tidak menyenangkan anda. Jadi, pastikan anda melihat yang terbaik dan memakai cologne kawan anda yang terbaik anda (pheromone cologne) dan orang-orang perempuan atau lelaki di luar sana dan rempah sehingga kehidupan seks anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar