Merawat selesema, jangkitan telinga kronik, dan jangkitan pernafasan lain

Merawat selesema, jangkitan telinga kronik, dan jangkitan pernafasan lain

Osteopathic RAWATAN MANIPULASI (OMT) menyelamatkan nyawa PADA PENYAKIT SELSEMA

Sebelum ada antibiotik dan tembakan selesema, ramai orang mati akibat selesema dan jangkitan lain. Pakar-pakar perubatan Osteopathic digunakan OMT untuk membantu meningkatkan sistem imun pesakit dan untuk membantu badan dalam melawan jangkitan. Semasa wabak Selesema Babi maut pada awal tahun 1900-an, kadar kematian bagi pesakit pakar-pakar perubatan osteopathic yang digunakan OMT adalah jauh lebih rendah berbanding dengan MDS.

MENGAPA KITA MEMERLUKAN Osteopathic PENDEKATAN HARI INI DAN BAGAIMANA IA BOLEH MEMBANTU ANDA

Kebimbangan gunung mengenai pepijat super antibiotik tahan dari penggunaan berlebihan antibiotik, ancaman pandemik termasuk Selesema Babi, risiko tembakan selesema dan kesan jangka panjang telinga kronik dan jangkitan pernafasan kanak-kanak, mungkin sudah tiba masanya untuk belajar tentang faedah berkesan, rawatan lama ini abad, hubungi Osteopathic Manipulasi Rawatan (OMT) yang digunakan oleh pakar-pakar perubatan osteopathic.

RISIKO antibiotik

Salah satu sebab mengapa pendekatan osteopathic yang boleh membantu adalah yang menyediakan satu lagi rawatan yang berkesan selain daripada antibiotik. Terdapat banyak kontroversi mengenai lebih-penggunaan antibiotik dengan telinga dan jangkitan pernafasan. Oleh kerana itu terlalu banyak menggunakan, kini terdapat bakteria dalam persekitaran yang tidak lagi terdedah kepada apa-apa antibiotik kini boleh didapati. Tiada jaminan bahawa syarikat-syarikat farmaseutikal boleh membangunkan yang baru, lebih kuat, lebih spektrum luas antibiotik untuk generasi akan datang bakteria tahan. Jika kita tidak pulih trend ini, kita mungkin mendapati diri kita kembali pada zaman pra-antibiotik. Kajian menunjukkan bahawa 80% hingga 90% daripada semua jangkitan telinga sembuh sendiri, dan kanak-kanak yang tidak menerima antibiotik sebenarnya menyembuhkan lebih cepat dan mempunyai kurang berulang. Dengan cara menyangka setiap jangkitan telinga dengan antibiotik, kami hanya berjaya meningkatkan bakteria antibiotik tahan dan menghalang pesakit dari membina atau kekebalan beliau sendiri, sekali gus menetapkan kanak-kanak itu untuk lebih jangkitan.

BAGAIMANA PULA DENGAN SELSEMA SHOT?

Pesakit saya sering bertanya kepada saya jika mereka mendapatkan pukulan selesema. Mendapat apa-apa vaksin harus menjadi keputusan peribadi. Di Texas, ibu bapa mempunyai hak untuk memilih keluar daripada mempunyai anak-anak mereka vaksin untuk segala-galanya jika mereka mahu. Dan jika mereka memilih untuk keluar, kanak-kanak masih boleh menghadiri sekolah. Terdapat kira-kira 17 negeri-negeri lain yang membolehkan memilih keluar daripada vaksin untuk sebab-sebab peribadi. Negeri-negeri lain selalunya membenarkan memilih keluar atas sebab-sebab perubatan atau agama. Setahu saya, ditembak selesema tidak diperlukan dalam mana-mana negeri.

Saya cadangkan bahawa orang teliti mendidik diri mereka sendiri mengenai risiko dan manfaat untuk mendapatkan, atau tidak mendapatkan, apa-apa vaksin. Walau bagaimanapun, ia mungkin sukar untuk mendapatkan semua maklumat yang diperlukan untuk membuat keputusan yang baik tentang vaksin. Jika doktor telah menerima maklumat itu daripada syarikat farmaseutikal yang menjual vaksin atau dari doktor lain yang bekerja untuk syarikat, maklumat yang mungkin berat sebelah untuk membantu memasarkan produk. Media berita juga boleh mendapatkan maklumat mereka daripada sumber-sumber yang mempunyai berat sebelah yang sama. Oleh itu, ia boleh menjadi sangat sukar untuk membuat keputusan apa yang perlu dilakukan.

THE Selesema babi SHOT kejatuhan TAHUN 1976

Pada tahun 1976, apabila vaksin Selesema Babi yang terakhir telah dibuat dan diberikan kepada orang awam Amerika, didapati bahawa orang ramai tidak mendapat kebenaran penuh tentang kesan-kesan sampingan yang berpotensi vaksin. Lebih ramai orang meninggal dunia akibat vaksin selesema tahun itu daripada mati akibat selesema. Menurut pakar perubatan dan ahli Kongres Ron Paul, kerajaan menggantung penggunaan vaksin itu kerana terdapat begitu banyak kematian. Saya rasa buruk untuk keluarga mereka yang terkorban akibat vaksin sebelum maklumat yang telah diketahui dan penggunaannya telah digantung.

Selain kematian, menurut Mike Wallace daripada 60 minit, terdapat 4,000 kecederaan akibat daripada mengambil vaksin Selesema Babi pada tahun 1976. Ramai daripada mereka telah kecederaan saraf dan kekal.

Kerajaan mempunyai tindak balas yang sama kepada selesema pada tahun 1976 sebagai apa yang mereka lakukan sekarang. Pada tahun 1976 apabila seorang tentera mati akibat selesema selepas dia pergi mac paksa walaupun dia sakit, seluruh tentera telah diuji. Hanya empat didapati mempunyai selesema babi dan mereka semua pulih sepenuhnya tanpa mengambil vaksin menurut laporan Wallace. Berdasarkan kematian satu ini, kerajaan menyeru semua orang untuk mengambil vaksin. Kemudian vaksin itu ditarik balik tetapi banyak kerosakan yang telah dilakukan. Menurut Wallace, kajian kerajaan menunjukkan bahawa kerosakan saraf boleh berlaku tetapi kerajaan tidak memberi amaran kepada orang ramai supaya mereka dapat membuat pilihan yang berpendidikan untuk diri mereka sendiri. Lihat video 60 minit pada laman web ini.

Saya rasa ia adalah penting untuk melihat masa lalu untuk membantu membuat keputusan pada masa akan datang. Saya perlu bertanya, jika kerajaan disimpan bahawa maklumat orang ramai itu, boleh mereka lakukan perkara yang sama sekarang?

Ia telah dilaporkan bahawa selesema babi ini daripada 1976 dibentangkan sebagai tidak lebih buruk daripada selsema teruk. Jika seorang prajurit yang meninggal dunia tidak pergi pada perarakan ketika sakit, dia akan mati? Bagaimana kita tahu bahawa Selesema Babi belum sini setiap musim panas, tetapi tiada siapa pernah diuji untuk itu? Kita mungkin berfikir ia hanya "sejuk musim panas". Salah satu pesakit saya telah dihantar pulang dari kem apabila dia muncul sakit dan lain-lain di kem itu telah didapati positif selesema. Beliau juga didapati positif selesema, tetapi ibunya mengatakan bahawa dia tidak sakit seolah-olah sama sekali, seperti selesema. Pada masa penulisan ini terdapat beberapa kematian berpunca daripada Selesema Babi yang kini dikenali sebagai H1N1.

Tahun ini menarik kerana ia muncul bahawa selesema hadir di sesetengah kawasan, semua musim bunga dan musim panas, bukan sahaja di musim sejuk kerana selesema bermusim dianggap. Oleh kerana kematian di Mexico, bendera merah naik, ini boleh menjadi selesema ketara. Doktor dan jabatan kesihatan awam mula menguji Selesema Babi. Mereka mendapati ia. Ramai orang didapati positif, banyak sekolah telah ditutup dan banyak ketakutan telah dinyatakan. Ia seolah-olah bahawa bagi ramai orang walaupun, Selesema Babi telah manifesting dirinya sebagai tidak lebih daripada selsema teruk. Mengapa sesetengah orang mati manakala yang lain hanya mempunyai sejuk yang tidak baik? Apakah mungkin terdapat perbezaan rakyat sendiri? Apakah mungkin bahawa orang-orang yang meninggal dunia sudah sakit dengan sesuatu yang lain atau tidak sihat untuk memulakan dengan atau telah menegaskan diri mereka secara fizikal? Saya ingin mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan kesihatan orang-orang yang meninggal dunia dan orang-orang bagi siapa selesema hanya sejuk yang buruk. Seperti yang saya telah menulis ini, seorang wanita di dalam masyarakat saya meninggal dunia akibat Selesema Babi. Dilaporkan bahawa dia mempunyai masalah kesihatan lain yang mungkin telah meletakkan beliau dalam kedudukan untuk mempunyai tindak balas yang lebih serius kepada virus Selesema Babi. Saya rasa Jabatan Kesihatan perlu melihat perbezaan itu dan memaklumkan orang ramai tentang mereka. Apakah jenis penyakit yang dilakukan oleh orang mempunyai yang meninggal dunia akibat virus itu? Saya fikir mereka perlu memberitahu orang ramai bagaimana untuk menjadi seperti yang sihat yang mungkin jadi jika kita jatuh sakit, kita lebih cenderung untuk pulih sepenuhnya. Saya fikir mereka juga perlu memberitahu kita semua risiko yang mungkin mengambil vaksin selesema.

Beberapa tahun yang lalu, pada The Show Hari ini, beberapa dari Colorado yang anaknya telah meninggal dunia akibat selesema, menyatakan kepada orang ramai menonton bahawa mereka kesal kerana tidak memberi anak mereka vaksin selesema. Beliau telah meninggal dunia dan mereka menggalakkan semua orang menonton untuk tidak membuat kesilapan yang sama mereka merasakan dibuat mereka itu. Empat kanak-kanak dari Colorado telah mati akibat selesema tahun yang sama.

Seseorang dari Colorado jabatan kesihatan awam juga di acara itu untuk membincangkan isu ini. Matt Lauer bertanya kepada pegawai kesihatan awam bagaimana ramai kanak-kanak meninggal dunia yang telah diberi vaksin selesema. Orang jabatan kesihatan menjawab, "Beberapa."

Jika empat kanak-kanak meninggal dunia dan hanya satu daripada mereka empat tidak diberi vaksin, mengapa mereka memilih ibu bapa kanak-kanak itu orang yang tidak diberi vaksin untuk ditemuramah di The Today Show? Jika tiga kanak-kanak meninggal dunia yang telah diberi vaksin dan hanya satu mati yang tidak diberi vaksin, kemungkinan pasti menunjukkan tidak vaksin, namun orang ramai hanya mendengar pengakuan daripada ibu bapa yang tidak vaksin. Tujuh puluh lima peratus meninggal dunia yang menerima vaksin manakala hanya 25% mati yang tidak. Mengapa kita tidak diberi maklumat itu?

Adakah kerajaan bertindak lampau dan meletakkan rasa takut ke dalam semua orang atas sesuatu yang hanya boleh menjadi sejuk yang tidak baik? Berjuta-juta yang meninggal dunia akibat wabak selesema 1918 meninggal dunia kebanyakannya dari radang paru-paru yang berkembang sekunder untuk selesema. Tiada antibiotik kemudian seperti yang kita ada sekarang dan ilmu perubatan sangat berbeza maka juga.

Menurut Ron Paul, terdapat 13,000 kes-kes Tuberkulosis (TB) di Amerika Syarikat tahun lepas sahaja. Namun tiada siapa yang nampaknya panik tentang itu. Mengapa menakutkan lebih influenza yang belum terbukti menjadi lebih daripada yang sejuk bagi kebanyakan orang?

Virus dalam vaksin selesema setiap tahun ini adalah benar-benar tekaan. Tidak ada cara untuk mengetahui tekanan daripada influenza akan muncul setiap tahun, jadi syarikat-syarikat dadah perlu meneka di mana orang-orang yang dimasukkan ke dalam vaksin. Mereka meletakkan beberapa ke dalam setiap vaksin, jadi ia meningkatkan kemungkinan bahawa sekurang-kurangnya salah satu daripada jenis virus yang sebenarnya muncul, akan berada di dalam vaksin. Seperti yang kita lihat, terdapat tahun ketika vaksin hanya tidak seolah-olah menjadi lebih manfaat.

Ia adalah penting untuk mempunyai sistem imun yang sihat supaya apabila kita terdedah kepada bakteria dan virus sistem imun badan kita boleh campur tangan dan mengendalikan apa sahaja pendedahan itu.

Apabila ibu saya disahkan menghidap kanser paru-paru terminal, saya tahu bahawa kemoterapi dia menjalani akan menurunkan sistem imun dan membuat ia lebih sukar bagi beliau untuk melawan kanser itu sendiri. Untuk mengimbangi ini, saya berikan, banyak makanan tambahan lisan IV pemakanannya, malah tembakan beberapa nutrien. Dia menggunakan visualisasi untuk membuat sistem imunnya kuat. Bukannya mati dalam masa 2 bulan, seperti yang dijangkakan, dia telah sembuh daripada kanser dalam 4 bulan dan tinggal 18 tahun lagi tanpa berulangnya kanser. Dia terus mengambil pemakanan tambahan untuk sepanjang hidupnya, dia memilih untuk tidak mengambil vaksin selesema setiap tahun dan walaupun dia tinggal di kemudahan persaraan dengan ramai orang lain, dia tidak mendapat selesema.

Walaupun terdapat satu kematian daripada Selesema Babi di dalam masyarakat saya, saya tidak akan mendapat vaksin diri saya sendiri. Saya tidak mendapat vaksin selesema kerana dua sebab. Pertama saya bimbang mengenai tahap merkuri digunakan. Masih ada 25 mcg merkuri dalam tembakan selesema semasa. Kedua, sistem imun badan akan menjadi lebih kukuh dan kerja-kerja yang lebih baik jika ia mempunyai peluang untuk jatuh sakit dan pulih dengan sendiri. Saya akan mengambil nutrien seperti vitamin C dan anti-oksida. Jika aku mendapat selesema, saya akan menggunakan lembut Rawatan Manipulasi Osteopathic saya (OMT) untuk membantu sembuh dengan lebih cepat.

BAGAIMANA Osteopathic MANIPULASI BOLEH MEMBANTU DAN MENGAPA SAYA MENGGUNAKAN IT

Saya menggunakan kaedah manipulasi lembut yang membantu mengalirkan cecair dari telinga, kepala dan leher dan meningkatkan sistem imun. Di pejabat saya, saya telah mengukur cecair telinga dengan tympanogram dan kemudian merawat pesakit dengan manipulasi semata-mata. A memeriksa semula telinga, dengan tympanogram serta-merta selepas rawatan, telah mendedahkan beberapa peningkatan dramatik dalam tahap cecair di dalam telinga.

Saya mengajar ibu bapa bagaimana untuk melakukan rawatan ini di rumah anak-anak mereka untuk jangkitan telinga. Saya juga mengesyorkan bahawa mereka menggunakannya untuk semua jangkitan pernafasan dan selesema kerana ia boleh menjadi sangat berguna untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Ini adalah jenis yang sama rawatan yang pakar-pakar perubatan osteopathic digunakan dalam awal 1900-an untuk merawat Selesema Babi. Ia membantu menyelamatkan nyawa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar