Menghilangkan kuku jari kaki Kulat Menggunakan Pemulihan Home

Menghilangkan kuku jari kaki Kulat Menggunakan Pemulihan Home

Adakah anda berusaha pula untuk menghilangkan kulat kuku jari kaki atau memilih untuk tinggal kembali tanpa menjaga jangkitan kuku anda? Kulat kuku jari kaki, atau dikenali sebagai Onychomycosis, adalah satu bentuk jangkitan kulat kuku atau kuku kaki. Jangkitan ini mempunyai katil yang di bawah kuku di mana ia mempunyai pertumbuhan yang selamat berikutan penyelenggaraan yang tidak bersih daripada kuku. Kulat kuku jari kaki di dalam kebanyakan kes tidak mendedahkan diri sebagai luka yang berterusan tetapi bermula dengan pelunturan warna normal kuku. Apabila anda mengabaikan atau menangguhkan rawatan kulat kuku jari kaki anda, jangkitan ini memberikan pertumbuhan yang tidak munasabah dan hasil untuk merosakkan kuku.

Apabila jangkitan merosot lagi, bau busuk dari katil kulat akan menjadi satu pengalaman mengerikan yang tidak boleh diterima. Ia akan menjadi masa yang tinggi apabila anda mempunyai penyakit ini anda diberi amaran untuk memulakan rawatan segera untuk jangkitan kuku anda. Berikut adalah pilihan anda sama ada untuk kaedah tradisional ubat sintetik atau untuk rawatan rumah. Jika anda memilih untuk mengambil ubat-ubatan dadah yang ditetapkan, anda boleh mempunyai tidak melarikan diri daripada kesan sampingan yang buruk. Oleh itu, anda boleh bergantung kepada ubat-ubatan rumah dengan peluang-kurangnya untuk mengesan kesan sampingan. Walau bagaimanapun, anda perlu meneruskan rawatan rumah anda untuk kira-kira tiga bulan atau lebih lengkap rawatan kulat kuku jari kaki.

Di tengah-tengah banyak rawatan pemulihan, sebahagian daripada mereka adalah popular dalam menyembuhkan kulat kuku jari kaki cepat manakala yang lain adalah rendah kuat dalam kuasa. Anda boleh menghilangkan kulat kuku jari kaki dengan pilihan autonomi rawatan khusus melakukan seperti keadaan anda kerana salah satu ubat yang boleh bekerja dengan baik dalam satu individu tidak perlu merayu penawar yang cepat dengan orang lain. Walau bagaimanapun, anda perlu terus bersabar menunggu sehingga penawar lengkap dijanjikan kerana tidak ada malaikat boleh mandi air suci untuk mengubati pantas oleh semalaman. Tetapi pasti, rawatan rumah boleh membantu anda untuk menyembuhkan kulat kuku jari kaki tanpa kesan sampingan.

Untuk menghilangkan jangkitan kaki kuku menggunakan rawatan rumah, anda perlu minyak oren, minyak zaitun, minyak oregano, dan minyak pokok teh. Anda perlu rendam kaki dijangkiti anda dalam larutan sama ada salah satu daripada minyak di atas. Minyak semula jadi boleh menyebabkan tiada kesan sampingan dan rawatan perlu diteruskan secara berkala 2-3 kali sehari selama kira-kira tiga atau empat bulan. Bergantung kepada keadaan kuku dijangkiti, anda boleh membunuh kulat dengan lebih awal dan kuku yang sihat akan dipaparkan untuk berkembang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar