Buah Pinggang Herba Rawatan Stone - Bagaimana untuk membubarkan batu karang Anda Dengan Rawatan Herba

Buah Pinggang Herba Rawatan Stone - Bagaimana untuk membubarkan batu karang Anda Dengan Rawatan Herba

Sakit, biasa dan berbahaya adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan batu karang. Antara sebab-sebab ia berlaku boleh termasuk faktor-faktor seperti:

o Genetik
o Diet
o Jangkitan

Batu karang biasanya mendatangkan masalah apabila mereka terlalu besar untuk melalui air kencing secara semula jadi. Dalam usaha untuk lulus ke dalam air kencing, mereka perlu cukup kecil untuk melalui saluran kencing pertama.

Bagi kes-kes yang teruk keadaan ini, orang biasanya akan beralih kepada pembedahan atau ubat-ubatan. Jika anda sedang mengalami dan mencari kelegaan maka ia mungkin masa untuk mempertimbangkan buah pinggang rawatan batu semula jadi atau herba yang juga boleh membantu untuk melegakan masalah ini.

Jika anda telah mengalami masalah ini pada masa lalu maka anda adalah lebih cenderung untuk mengalami mereka lagi, terutamanya jika penyakit ini juga telah diwarisi secara genetik. Ia akan menjadi satu idea yang hebat untuk anda untuk mula mencari rawatan batu karang herba dan mengikuti diet yang sesuai, yang boleh membantu dalam pencegahan batu masa depan.

Jika anda sedang mencari untuk merawat keadaan pada anda sendiri, ia adalah penting untuk menyedari bahawa penghidratan memainkan peranan utama. Anda boleh meningkatkan penghidratan melalui pengambilan meningkat air tulen dalam setiap hari. Ini air tulen akan membantu untuk membubarkan batu sebagai semula jadi yang mungkin.

Banyak herba boleh menjadi berguna sebagai diuretik untuk membantu dalam membasuh mereka serta lain-lain toksin berbahaya membina-up. Herba boleh bekerja dengan berkesan apabila diambil sebagai teh, walaupun mereka juga boleh didapati dalam bentuk kapsul juga.

Berikut adalah beberapa herba yang paling berguna yang boleh anda gunakan untuk rawatan batu karang herba:

o Dandelion
o rumput Couch
o Buchu
o Cleaver

Semua pilihan ini herba rawatan batu karang telah berjaya pada masa lalu. Menambah sentuhan lemon untuk pengambilan air harian anda, kerana ini boleh memberikan sedikit kelegaan juga.

Diet yang sihat dan berkhasiat juga boleh membantu, jadi pastikan anda makan banyak buah-buahan semulajadi dan sayur-sayuran yang anda boleh. Sentiasa cuba untuk mengelakkan apa-apa yang boleh menyebabkan anda menjadi kering atau mana-mana yang mempunyai potensi untuk mengganggu buah pinggang.

Anda mungkin perlu meletakkan bahawa secawan kopi ke bawah sekarang! Kafein dan alkohol harus terhad, bersama-sama dengan mengurangkan gula yang berlebihan.

Tekanan memainkan peranan yang besar dalam mana-mana isu-isu kesihatan dan penyakit, jadi cuba beberapa teknik menenangkan untuk melihat jika anda boleh berehat. Jika anda tidak pasti di mana untuk memulakan, anda mungkin ingin mempertimbangkan yoga atau meditasi kelas.

Ini adalah satu keadaan yang sangat menyakitkan, tidak dapat dinafikan bahawa, tetapi anda boleh mengambil langkah-langkah untuk menjaga sakit sekurang-kurangnya dan cuba untuk mencegah batu membangun pada masa akan datang melalui rawatan batu karang semulajadi atau herba diteliti secara menyeluruh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar