Mempunyai sakit perut? Apa boleh dimakan dan apa yang perlu Elakkan Untuk Keselesaan cepat dan berkekalan!

Mempunyai sakit perut? Apa boleh dimakan dan apa yang perlu Elakkan Untuk Keselesaan cepat dan berkekalan!

Sakit perut adalah lubang! Sama ada anda mempunyai dan sakit perut disebabkan oleh selesema, sindrom usus (IBS), sesuatu yang anda makan, atau hanya makan terlalu banyak dan terlalu salah, anda hanya mahu ia pergi.

Dalam artikel ini saya akan memberitahu anda bagaimana untuk berurusan dengan sakit perut untuk hasil yang cepat dan berkekalan, dan saya akan memberitahu anda bagaimana untuk membetulkan sistem penghadaman anda supaya segala-galanya akan bekerja lebih baik.

Apa Untuk Adakah Apabila Perut Anda Adakah Sudah Kecewa

Saya tahu bahawa meletakkan sesuatu di dalam perut yang pernah ia sudah kecewa bukanlah apa bunyi terbaik, tetapi kadang-kadang itu hanya apa yang diperlukan untuk mendapatkan ia perasaan yang baik lagi.

Berikut adalah beberapa perkara yang perlu membantu yang sakit perut:

Pudina. Peppermint sentiasa di bahagian atas senarai saya. Anda boleh menggunakan teh peppermint atau satu sudu teh minyak untuk menenangkan perut kasar.
Teh Adas. Teh manis juga menenangkan untuk perut anda.
Teh chamomile.
Rice. Nasi adalah sangat mudah pada perut dan baik untuk memperkenalkan makanan pepejal.
Pisang (pisang yang sangat mudah untuk mencerna dan cara yang baik untuk memulakan makanan ke dalam perut anda).
Putih (bukan gandum) keropok. Menggigit pada ini sedikit pada satu masa.
Okay, di atas perlu mendapatkan perut mual kembali ke landasan, tetapi terdapat beberapa perkara yang anda harus mengelakkan. Sebenarnya saya perut anda akan memberitahu anda apa yang tidak makan, tetapi saya hanya fikir saya akan menyebut bahawa anda perlu menjauhkan diri daripada kopi, susu, lemak yang tinggi dan makanan pedas. Sudah tentu, kacang harus keluar daripada soalan.
Saya tidak tahu tentang anda, tetapi apabila saya mempunyai sakit perut (yang tidak berlaku banyak lagi) hanya memikirkan atau berbau perkara-perkara di atas memberitahu saya mereka adalah dilarang.

A Way Lebih Baik Untuk Mereka Yang Selalu Ada sakit perut

Anda tahu pepatah lama, "Satu auns pencegahan bernilai satu paun untuk sembuh." Dan betapa benarnya apabila ia datang kepada perut dan sistem penghadaman. Saya terpaksa berhadapan dengan sakit perut hampir malar selama bertahun-tahun sehingga saya mendapati apa yang bekerja untuk saya.

Utama adalah untuk makan makanan yang betul dengan cara yang betul dan dalam jumlah yang betul (berfikir kecil). Jika anda lakukan, seluruh sistem penghadaman anda akan terima kasih untuk itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar